Müügitingimused
Uuenduslikud lahendused oma klassiruumidele ja kontoritele! Meie tooted

Ostukorv

Müügitingimused

Emkotech OÜ Müügitingimused

1.   Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1.  Käesolevad Müügitingimused kehtivad Veebipoe emko.ee klientide (edaspidi Klient) ja Emkotech OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kauba ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2.  Üldised müügitingimused on kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega.

1.3.  Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.4.  Veebipood jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades ning nimetatud muudatusi kajastatakse Veebipoe veebilehel www.emko.ee.

1.5.  Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

1.6.  Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

1.7.  Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Klient, et ta on Müügitingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

2.   Tellimuse vormistamine

2.1.  Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel saadetakse ettemaksuarve kliendile, mille saab tasuda pangaülekanne kaudu.

2.2.  Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

2.3.  Müügileping loetakse sõlmituks kui Klient on 5 kalendripäeva jooksul tasunud 100% tellimuse summast näidatud arveldusarvele.

3.   Tellitud kauba eest tasumine

3.1.  Tasumine toimub arve alusel pangaülekandega Emkotech OÜ pangaarvele EE207700771002990120.

3.2.  Ettemaksuarves on ära toodud Kliendi poolt tellitud tooted ning makse tegemiseks panga rekvisiidid ja arveldusarve number.

3.3.  Kui klient pole ettemaksu tasunud 5 kalendripäeva jooksul alates ettemaksuarve väljastamisest, siis loetakse tellimus mitte täitmiseks minevaks.

4.   Kohaletoimetamine

4.1.  Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

4.2.  Ligikaudne tarneaeg on märgitud Toote infosse. Täpsema tarneaja soovitame eraldi üle täpsustada meie klienditeenindajaga.

4.3.  Võimalikud Kauba kätte toimetamise viisid:

      -väljastatakse kliendile Emkotech OÜ kontorist, mis asub addressil Liimi 1, Tallinn.

      -saadetakse kulleriga

4.4.  Kaup väljastatakse e-poe keskkonnas koostatud tellimuse ning isikut tõendava dokumendi alusel. Kui Kaubale tuleb järgi kolmas isik, keda pole tellimusel märgitud, palume sellest teavitada eelneval [email protected] aadressil.

4.5.  Kauba üleandmisel antakse kliendile arve vastavalt kliendi soovile kas paberikandjal või edastatakse kliendi meilile. Arvel näidatakse täpne loetelu tootedest, mis hetkel üle antakse.

4.6.  Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

5.   Taganemisõigus

5.1.  Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul kui kaup ei vasta Kliendi ootustele. Tagastatav toode peab olema kahjustamata, originaalpakendis ning kasutamata. Raha tagastatakse kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagastust.

5.2.  Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

5.3.  Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

5.4.  Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

5.5.  Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

5.6.  Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6.   Pretensiooni esitamise õigus

6.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

6.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile [email protected], lisada arve numbri või arve koopia, kontaktandmed ning kaebuse sisu. Emkotech OÜ vastab Kliendile 15 päeva jooksul teate saabumisest.

6.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6.4. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või
asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.   Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

7.1. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

7.2. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

7.3. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

7.4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

8.   Vaidluste lahendamine

8.1. Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile [email protected]

8.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on mõlemal poolel õigus pöörduda vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon, mis asub Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon: 6201707 või [email protected] . Kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee